CARA MUDAH BUAT REFLEKSOLOGI DI RUMAH
.

Selama ni dok beria jalan2 kat atas batu konon nak buat
refleksologi......nak bg sihat...tapi rupanya ada cara paling senang x payah nak cari2 batu dekat taman2 lagi sebab @as.legacymalaysia dah keluarkan selipar ajaib untuk refleksiologi yg mana tindak reflek utama terletak di kaki utk menyembuhkan dan mencegah penyakit..
.
.
Nak cuba tak selipar ni?? korang komen nak je di bawah "sy nak beli"? nanti Kak Yat balas satu2 😍😍😍
.
..
WHATSAPP 0173309276
WHATSAPP 0173309276
WHATSAPP 0173309276
WHATSAPP 0173309276
. .
@aslegacy.klang_hayatihamid
@aslegacy.klang_hayatihamid
@aslegacy.klang_hayatihamid
.
.
#datoaliffsyukriterlajaklaris
#ohabangkosmetik  
#shahidadherbs  
#datinshahida
#asbeautymalaysia  
#aliffsyukri  
#terlajaklaris
#gentelharumnita
#femininewashharumnita
#bizziboddy  
#contourcreambizziboddy
#pucukharumnita  
#gelmandianbidara   #jamshir
#puffysmooth   #melaleuca  
#viral   #igshop   #ubatkurus  
#aslegacymalaysia
#aslegacy #agentaslegacy
#instafamous
#jualonline
#kejayaantanpabatasan
#tambahincomedarirumah
#ubatkebas
#senamankaki
#rangsangderiasaraf

176

8

  • @qiela_0n9shop 2 July, 2019

    yusuf tgk x berkelip dato

  • @homespasemenyih 2 July, 2019

    😂😂😂

  • @anne_zarien 2 July, 2019

    Te nganga2 yusoff tengok abahnye😂😂

  • @cok_yat 2 July, 2019

    Yusuf comel sngt...❤️😍

  • @kahayaran 1 July, 2019

    😂😂😂

  • @robiahrubiah 1 July, 2019

    P..