.
PUTIK TELAGA DARA
==================
.
Biasanya korang guna apa untuk cuci bahagian sulit tu?
.
Sabun biasa? .
Ehh.. Jangannnnn. 😨
.
Sabun biasa terlalu 'kuat' dan pHnya tidak sesuai untuk bahagian 'tuttt'. .
PUTIK TELAGA DARA memang dicipta khusus sebagai pencuci intim wanita. .
Ada banyak herba bagus yang kita guna untuk menghilangkan kulat, bakteria dan fungus di bahagian sulit tu.. .
Maklumlah, lembab kan.
.
InsyaAllah takde lagi masalah gatal-gatal dan tak selesa lepas korang guna PTD ni. πŸ˜‰
.
Murah je.. .
Takde lagi dah feminine wash lain yang semurah ini tapi kesannya superb tauu... 😎
.
Jom wasap @ dm CIKGU ROZIE G001AN kalau berminat. πŸ€—
.
Pos seluruh Malaysia setiap hari bekerja. .
Boleh jugak booking slot COD korang. 😎
.
🚘 Kawasan COD :
.
#banting
#morib
#kanchong
#sglang
#sgbuaya
#jugra
#sgkelambu
#sgpelek
#bukitbangkong
#uluteris
#huluchuchuh
#baganlalang
.
πŸš— WAKTU COD: .
Area BANTING :
Isnin - Jumaat (1 - 6 ptg)
Ahad (9 - 1 ptg) .
Area SG PELEK :
Sabtu (5 - 7 ptg)
.
πŸ‘©πŸ»β€πŸ’» Klik www.wasap.my/60182850274
.
ig : jrmbanting_cikgurozie
fb : JRM CIKGU ROZIE .
#femininewash #femininewashjrm #putiktelagadara #putiktelagadarajrm #jamuratumalaya
#sihatmantapmenawan
#jrmcikgurozie
#teamayaananayla

4

0