Morning uuoollss.. Sis kelewatan hari ni... #lemaujap 🀣🀣🀣
Nampak tak??? Itulah yg duk dlm peyuut korang tau... πŸ€¦β€β™€πŸ€¦β€β™€sedih kan.. So buang le.. Cuci kasi bersih.. Baru badan.. Perut selasa... Alhamdulillah... Sis makin kurang buncitnya.. Yelah pompuan ni ada rahim makan masa le.. So far alhamdulilah buat sis..sebab apa!!? Sebab sis amalkan Harumnita.. Tu yang cepat sikit 🀭🀭
Nak nampak ke tak apa yg sis citer ni jom try Bizzi Flush n BizziBody AsLegacy..
Tapi πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜” maaf ye yg ada sakit Jantung.. Darah Tinggi.. Sakit Buah Pinggang tak yah gegatal nak wasap sis k. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Bukan sombong tapi uuoolls tak leh consume produk sis...tapi jgn risau sis akan ajar uuoollss healty food k.. Wah dah macam pakar pemakanan pulak 🀭🀭🀭 www.wasap.my/601128005677/aslegacy
#aslegacy #teamchampion #mopaslegacyalorgajah #aliffsyukriterlajaklaris #mpiza #kejayaantanpabatasan #bizzyboddy #harumnita #sayanakkurus #sayanaksihat #sayanakcantik #bazaronline #bisnesonline #produkviral

Alor Gajah, Melaka.

7

1

  • @cruzeedwina 13 July, 2019

    Assalamualaikun

    My name is Edwina Cruze from the United States of America am a collector so I buy a lot of old items collections, I buy any kind of old items like :
    Tembaga,RM10,000
    Old coin,RM12,000
    Old notes,RM14,000
    Duit lama,RM11,000
    Syiling,RM14,000
    Cincin,RM12,000
    Do you have something like this for sale
    Via WhatsApp +17042286861