.
PROMOSI ROYAL V
================
.
.
Bila hormon kurang, salah satu kesan yang mengganggu ketenangan hidup adalah masalah insomnia atau susah nau nak tido. 😰
.
Sebab tu wanita yang dah menapous selalu diserang masalah macam tu..
.
Terkebil-kebil berjam-jam.
.
Cuba pejam mata tapi tetap tak boleh tidur. 😩
.
Selain banyak tips yang ada untuk membantu mengatasi masalah susah nak tidur ni, cik puan boleh juga cuba amalkan ROYAL V.
.
ROYAL V akan bertindak menstabilkan hormon.
.
InsyaAllah bila hormon dah stabil, cik puan akan lebih tenang dan tak lagi alami masalah susah nak tidur tu..
.
Memang sangatla tak menyeronokkan hidup ni kalau tak cukup tidur kan?
.
Jom cuba ikhtiar dengan ROYAL V. πŸ˜‰
.
Sekarang tengah promosi sampai Ahad 02/06 saja tau..!
.
RM52 SAHAJA 😍😍😍
.
Dm @wasap Cikgu ROZIE cepat-cepat .. πŸ€—
.
Pos seluruh Malaysia setiap hari bekerja. .
Boleh jugak booking slot COD korang. 😎
.
🚘 Kawasan COD :
.
#banting
#morib
#kanchong
#sglang
#sgbuaya
#jugra
#sgkelambu
#sgpelek
#bukitbangkong
#uluteris
#huluchuchuh
#baganlalang
.
.
πŸš— WAKTU COD: .
Area BANTING :
Isnin - Jumaat (1 - 6 ptg)
Ahad (9 - 1 ptg) .
Area SG PELEK :
Sabtu (5 - 7 ptg)
.
πŸ‘©πŸ»β€πŸ’» Klik www.wasap.my/60182850274
.
πŸ“²018.2850274
πŸ“²018.2850274
πŸ“²018.2850274
.
.
ig : jrm.banting_cikgurozie
fb : JRM CIKGU ROZIE .
.
#promosimingguan #promosiroyalv
#royalv #royalvjrm #insomnia #simptommenapous
#sihatmantapmenawan
#jrmcikgurozie
#teamayaananayla #jamuratumalaya #jrmbanting #jrmmorib #jrmbaganlalang #jrmsgpelek #onlineorderjrm #jrmonline #jamuratumalaya #jrmbanting #jrmmorib #jrmtgsepat #jrmbaganlalang #jrmsgpelek

3

1