apa patut saya buat.. sy penat lah awak smua benda sy kena buat😰😰saya baru balik joging lps ni saya nak kena beli ikan kat pasar nak masak buat vedio utk my restoren @romahmakanterlajaklaris kami ada 5cawangan dan los tu sy nak berlatih vokal utk lagu baru saya ..
.
.
.
#datoaliffsyukri #ohabangkosmetik #pagi #youtubeterlajaklaris #aslegacy #kejayaantanpabatasan

644

10

  • @mohdrahmatarahman 25 May, 2019

    Don't put too much to your plate dato. Jawapan sendiri ada dah. kalau penat, kurangkan la apa yang dibuat, focus pada apa yang patut. Berpada dengan diri sendiri.

  • @cahayanurizzul 25 May, 2019

    #ASSALAMUALAIKUM

  • @n.fazley 23 May, 2019

    Rehat la dato kalau penat...

  • @cahaya_diatas_tar 23 May, 2019

    Tajuk apa Bossku lagu baru??🤩🤩

  • @cheyizz 23 May, 2019

    Kalau ikut Bill Gates, dia akan sedekah hartanya kpd orang yg susah(financially deserving) bila dah mati & buat amal / ibadah semasa hidup. Cari professional leaders yg boleh Dato percayai bantu menguruskan business

  • @anie._lim 23 May, 2019

    💪

  • @anie._lim 23 May, 2019

    Nak mcmne dh dato jenis yg x suka dok diam.. 😅 so capaila impian itu selagi kita rasa perlu..

  • @arlin_surahim 23 May, 2019

    Semoga Allah permudahkan segala urusan Dato😊

  • @ssarshat 23 May, 2019

    Takyah nyanyi dato.. focus business je..

  • @hidayahrahim_fr 23 May, 2019

    Buat belahan dedua diri dato...hehe pasti satu tu boleh buat kerja sebijik mcm dato nak..😁😁