1,880

22

  • @lipstheributz._ 22 May, 2019

    @ehhizall_

  • @pipijenal_ 18 May, 2019

    @_.lidyaa

  • @ijai16_ 16 May, 2019

    Nk Join gak 😅

  • @faith_micheal_the_collector 15 May, 2019

    Assalamalaikun I am a collector of old money and coin from USA 🇺🇸 I buy all types of old antiques.i also buy old house used utensil and gold for a very high price..I have been dealing for 6years now and all my deals are 100percent guarantee.just message me if you have any of this items

  • @sherlylady 15 May, 2019

    Kalau pecah benda tu...mmg tak.raya la ko dek

  • @hirzanezany 15 May, 2019

    Klu meletup dekat lubang api tu dik, sia sia jer kau jadi lelaki sejati dik.. 😂😂😂

  • @mhddniey._ 15 May, 2019

    @_hyzl paling asia

  • @onold 15 May, 2019

    Beraya dkt hospital la lps ni nti..hahaha🤣

  • @asiryusoff.___ 15 May, 2019

    Teringat zman kcik2 dlu 😍 bguss alang2 nak main klau meriam pecah kau yg cacat lagi elok dri budak skrg main anak org jee

  • @norienshahril 15 May, 2019

    Kalau kena budak yang jalan kat belakang tak pasal ...

  • @aznil.raqzim 15 May, 2019

    Akupun main jugak meriam takdalah sampai macam ni😂kena pulak meriam tu meletup pecah pungung kau keluar segala usus kau😂belum kena lagii dah kena baru menangis tak berlagu bossku🤣budak2 dalam seronok lagi tu belum kena dah kena menyusahkan makbapak😂

  • @zuraikram 15 May, 2019

    Takde kerja yg berfaedah ke.Bodoh nya kau budak..bangang.kalau anak aku aku sumbat dlm mulut meriam tu..

  • @im_lenk993 14 May, 2019

    Padu lah smpai grigau budak tue 15saat🤣🤣🤣 budak2 ni x tfikir lagi benda tu btul2 pandai meletup itu lah berani tnpa tak tau bahaya

  • @mrx_farid2868 14 May, 2019

    @afpiyq_ @hafizi0185 @na55iruddin03 nie bru padu

  • @zill7610 14 May, 2019

    Hebat2 jugak tapi cara dia agak merbahaya, bayangkan kalau benda tu melutup dan pecah apa akan jadi pada budak tu, kalau ya pun nak main jgnlah terlalu berani tak bertempat, nanti menyesal tak sudah hermm...

  • @zbmerangi 14 May, 2019

    Pecah meriam hancur punggung...baru tahu..ni la bangga x kena tempat..

  • @insuran_roadtax_svs 14 May, 2019

    Berlubang punggung br tsu

  • @hadija_md_anwar 14 May, 2019

    😱

  • @nnrdyana 14 May, 2019

    @diknip_utara @cipax_loloy @mad_alippzz @__emnnnn ...

  • @angahlieana 14 May, 2019

    Padu lah