Pucuk Harumnita 💃🏻
.
siapa pernah rasa rimas dgn suami sendiri??
.
penangan makan PUCUK HARUMNITA sampai rimas dgn suami sendiri lol...pantang nampak asyik panggil je yang yang....naik jemu telinga dengar...tapi kalau yg suami x panggil2 tu pun susah hati juga kan......sebab tu kita kena ambik PUCUK HARUMNITA ni bagus utk dalaman, terutama wanita yg dah bersalin maklumla otot2 vagina semakin longgar, tenaga pun kurang, dalaman pun x semantap dulu....tapi bila makan harumnita ni silap2 lebih mantap dari zaman anak dara😜😜
.
Produk tgh panas sampai je habis...sampai je habis!! tu tandanya wanita semua dah pandai jaga diri dan sayang diri sendiri kan!! makan 2 hari je dah rasa lain mcm tau....nak tau rasa apa kena cuba 😍 Hanya RM69.90 jer tau.

Mesti berminatkan🤓..Ape tunggu lagi..👏👏
Cepat-cepat‼️‼️ Whatsapp je📲 klik bio📟
📲+60136757571 📲+601156200485

C.O.D Cyberjaya/Putrajaya/Puchong/Equine
🚛📦 Postage 💯Boleh

#harumnitagentel #harumnitafamininewash #jamshirherbbodywash #melaleucatherapycream #mandianbidara #pucukharumnita #puffysmooch #Flynkiss #bizzibody #aslegacy #rahsiawanita #bizzybodycreamcontour #lotionjamsyirdaunbidara

Agent dan dropship seluruh asia diperlukan. Hanya dengan modal RM50 dan RM500 boleh menjana income ratusan ribu. Kami team @as.legacymalaysiaofficial akan mendidik anda sampai berjaya. Wasap atau tinggalkan no. Telefon anda.

South Jakarta

5

0