BIZZI BODDY CONTOUR CREAM‼️
(BBCC)
💢 Kes 1
Badan takde laa gemok. BMI masih normal tapi ada selulit kat peha, punggung, pinggang belakang, celah perut.
.
💢 Kes 2
Badan tak gemok pun. BMI cun ngam normal tapi perut je buncit. Acane ni.

Seperti kes 2, lagi-lagi lelaki yang dh berkahwin. Bak orang kata buncit tu bahagia. Yelaa makan minum semua terjaga kan, tapi kena jaga juga penampilan dan kesihatan. Jangan sampai kemeja butang baju bawah tercabut pulak 😂

Saya syorkan BBCC untuk menghilangkan segala selulit yang ada dan juga menghilangkan atau mencairkan segala lemak2 badan yang tak diperlukan termasuklah raja lemak yang degil. BBCC akan melangsingkan bentuk badan anda yang ideal dan menarik.
💃🏼 Melegakan sakit senggugut dan sakit sendi
💃🏼 Melangsingkan dan mencantikkan bentuk badan
💃🏼 Mengurangkan pembentukan selulit
💃🏼 Rasa hangat yang selesa dan berpanjangan
💃🏼 Menyingkirkan lebihan angin dalam badan
💃🏼 Mengurangkan/mengempiskan perut buncit
💃🏼 Memecahkan lemak
💃🏼 Tidak melekit (water based)

Semenanjung : RM42.00
Sabah/Sarawak : RM45.00

Cepat-cepat order❗️Dapatkan sekarang❗️
.
Whatsapp 📲0193436814
Whatsapp 📲+60193436814
@aslegacyaufa
.
#khasiat #bahansemulajadi #pucukharumnita #gentelharumnita #harumnita #harumnitafemininewash #bizziboddy #bizziflush #bizziboddycontourcream #jamshir #jamshirdaunbidara #sabunjamshir #gelmandianbidara #melaluecacream #aslegacy #aslegacymalaysia #aslegacyteamemma #aslegacyaufa #aliffsyukriterlajaklaris #datoaliffsyukri #nurshahidadherbs #datinnurshahida #kejayaantanpabatasan

2

0